Hawking krótka historia czasu audiobook

Pobierz

Cena i opinie Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies .Krótka historia czasu - 24,81 zł - Stephen Hawking .. Przeczytaj recenzję eBook mp3 Krótka historia czasu - Audiobook mp3 pochodzi z wydawnictwa Zysk I S-Ka.. Wydana własnym sumptem po raz pierwszy w 1988r., pierwsza .. Autor wykracza poza .Sprawdź naszą ofertę!Ebook + audiobook + książka Krótka historia czasu, Stephen Hawking.. Zwiastun.. Rok wydania: 2019.. Cena 25.49 zł.`The Sunday Times` Audiobook cd Krótka historia czasu od wielkiego wybuchu do czarnych dziur Audiobook CD Audio pochodzi z wydawnictwa Zysk I S-Ka.. Przedstawione w niej idee prezentują najnowsze odkrycia w dziedzinie badania wszechświata.. Przedstawione w niej idee prezentują najnowsze odkrycia w dziedzinie badania wszechświata.. Autor wykracza poza teorię względności, mechanikę kwantową i wielki wybuch, aby sięgnąć do tańca geometrii, który doprowadził do powstania wszechświata, krainy .Krótka historia czasu - 27,96 zł - Stephen Hawking .. Audiobook.pl .. O znacznej większości z nich wiedziałam już wcześniej, gdyż od czasu do czasu oglądam filmy popularnonaukowe z tego zakresu.Ta fascynująca książka umożliwia poznanie ogromu przestrzeni międzygalaktycznej.. Czy wszechświat miał początek i będzie miał kiedykolwiek koniec?. Książki możesz posłuchać na dowolnym smartfonie, tablecie czy komputerze..

Krótka historia czasu.

Krótka historia czasu.. Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze!Produkt dostępny Czy wszechświat miał początek i będzie miał kiedykolwiek koniec?. Autorem książki jest Stephen Hawking.. Przedstawione w niej idee prezentują najnowsze odkrycia w dziedzinie badania wszechświata.. Nikt nie spodziewał się, że "Krótka historia czasu" w błyskawicznym tempie stanie się światowym bestsellerem.♫Audiobook w formacie MP3.. 2 rozdziały za darmo KUP PEŁNY AUDIOBOOK.. Należy do gatunków: literatura popularno-naukowa, nauki przyrodnicze.. Alfabetycznie Więcej kategorii.. Po zakupie plik jest udostępniany do pobrania na koncie Klienta w sekcji Wirtualnej półki.Krótka historia czasu to już klasyczna pozycja literatury popularnonaukowej.. Wspieraj Legalne Źródła zamiast strony typu chomikuj.Krótka historia czasu (S. Hawking) • =Popularno-naukowe • pliki użytkownika maczur przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • Krótka historia czasu 02.mp3, Krótka historia czasu 01.mp3Książka Krótka historia czasu autorstwa Hawking Stephen, dostępna w Sklepie EMPIK.COM w cenie 29,49 zł.. Książki i inne produkty w niskich cenach w księgarni internetowej czytam.pl.Na te pytania w książce "Krótka historia czasu" próbuje odpowiedzieć wybitny naukowiec, Stephen Hawking.. Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze!Krótka Historia Czasu audiobook • audiobook'i • pliki użytkownika lopolo33 przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • 0002 teoria wszystkiego czyl.1saZZj.mp3, Teoria wszystkiego czyli krótka historia wszechświata (czyta Marcin Fugiel).zipKsiążka "[CD/mp3] Krótka historia czasu - Stephen Hawking" w kategorii Audiobooki..

Krótka historia czasu - Stephen Hawking.

24,81 zł .. "Krótka historia czasu" to już klasyczna pozycja literatury popularnonaukowej.. Mamy też darmowe fragmenty do pobrania.. Czy czas może być .Najpopularniejsza z nich - "Krótka historia czasu" - ukazała się w 1988 roku.. Czyta: Krzysztof Plewako-Szczerbiński Czas trwania: 7H 0MIN .. SŁUCHAJ 27 MIN ZA FREE.. Wydawca: Zysk i S-ka Wydawnictwo.. Autorem książki jest Stephen Hawking.. Autor wykracza poza teorię względności, mechanikę kwantową i wielki wybuch, aby sięgnąć do "tańca geometrii", który doprowadził do powstania wszechświata, krainy .. "Ilustrowana krótka historia czasu" to popularnonaukowy podręcznik, opowiadający o najważniejszych wydarzeniach w dziejach astrofizyki.. Była to pierwsza popularnonaukowa książka Brytyjczyka, na dodatek wydana własnym sumptem.. Wydawca: Zysk.. Audiobook "Krótka historia czasu" - oprawa CD - Wydawca: HERACLON.. Rodzaj publikacji.Książka Krótka historia czasu autorstwa Hawking Stephen, dostępna w Sklepie EMPIK.COM w cenie 25,70 zł.. "Krótka historia czasu" to już klasyczna pozycja literatury popularnonaukowej.. Krótka historia czasu to już klasyczna pozycja literatury popularnonaukowej.. Popularnonaukowe i popularyzatorskie Matematyka, fizyka, astronomia..

Pobierz Krótka historia czasu w formacie mobi, epub.

Observer Podążanie do granic wszechświata za tak wielkim intelektem to ekscytujące doświadczenie.. Czy czas może być odwrócony?. Pliki w tym formacie można odtworzyć na komputerach z systemami Windows, iOS, telefonach i tabletach z systemami Android, iOS, popularnych odtwarzaczach przenośnych (np. iPod).. Przedstawione w niej idee prezentują najnowsze odkrycia w dziedzinie badania wszechświata.. Należy do gatunków: literatura popularno-naukowa, nauki ścisłe.. Ten brytyjski astrofizyk, kosmolog i fizyk teoretyczny rozwijał karierę naukową przez ponad 40 lat, a swoje doświadczenie zawarł w niniejszej książce.. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.. Wejdź i znajdź to, czego szukasz!Okładka inna Autor Stephen Hawking Tytuł Czarne dziury / Jeszcze krótsza historia czasu / Wszechświat w skorupce orzecha / Ilustrowana krótka historia czasuHawking wyjaśnia zawiłości fizyki kosmologicznej z ujmującą kombinacją jasności wywodu i humoru?. Przedstawione w niej idee prezentują najnowsze odkrycia w dziedzinie badania wszechświata.Krótka historia czasu (plik audio) MP3/ZIP - nagranie w formacie MP3.. Sprawdź inne ebooki w Publio.pl..

Przeczytaj recenzję Krótka historia czasu.

Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip.CAŁY audiobook kupisz tu wszechświat miał początek i będzie miał kiedykolwiek koniec?. Od wielkiego wybuchu do czarnych dziur - Stephen Hawking - audiobook (mp3) Miejsce i rok wydania.. Jego umysł posiada niezwykłą moc.. Autor wykracza poza teorię względności, mechanikę kwantową i wielki wybuch .Posłuchajcie kolejnego tytułu Stephena Hawkinga:Cały audiobook: Plewako-SzczerbińskiKrótka.Krótka historia czasu - audiobook.. Pomoc Zaloguj si .. Data zakończenia 2020-12-04 - cena 24,34 złKrótka historia czasu (Audiobook) | Hawking Stephen | Heraclon.. Wypróbuj 7 dni za darmo lub kup teraz do -50%!Krótka historia czasu.. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.Krótka historia czasu to już klasyczna pozycja literatury popularnonaukowej.. Czy czas może być odwrócony?. Kupuj legalnie, nie chomikuj.Stephen hawking krótka historia czasu na Allegro.pl - Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje.. Data zakończenia 2020-12-04 - cena 33,29 złInformacje o KRÓTKA HISTORIA CZASU AUDIOBOOK, STEPHEN HAWKING - w archiwum Allegro.. Format stosowany przy audiobookach.. Rozdziały: 1.. Publikacja z kategorii..